مولود مجیدی رئیس اتحادیه مصنوعات فلزی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی سال متاسفانه بیشترین شکایات در این اتحادیه در حوزه نصب کابینت و تعمیر لوازم خانگی است که بعضی از آنها در حال رسیدگی میباشد. چندین مورد مراجعه کننده که همه آنها بر اثر عدم اطلاع از شرایط دریافت خدمات ضرر و زیان بزرگی را متحمل شدهاند.
رئیس اتحادیه مصنوعات فلزی اتاق اصناف ساوجبلاغ بیان کرد: شاکیان در بسیاری از پروندهها خدمات را از طریق فضای مجازی و یا تراکتهای که در سطح شهر پخش شده دریافت میکنند که خدمتی که ارائه شده کیفیت مطلوب و مورد نظر فرد شاکی را نداشته است.
مجیدی افزود: نداشتن پروانه صنفی باعث شده است که ما نتوانیم به بعضی از شکایات رسیدگی کنیم و فرد خدمت دهنده صرفا یک شماره تلفن بوده که آن هم گاها خاموش میکنند و یا حاضر به پذیرش و پاسخگویی نیستند.
مجیدی تصریح کرد: سایتها و برنامههای از قبیل برنامه دیوار بستری شدهاست برای ارائه خدمات که متاسفانه در همین بستر بیشترین شکایت را ما از عدم ارائه خدمات و یا عدم کیفیت مناسب از محصولات ارائه شده داریم.
رئیس اتحادیه مصنوعات فلزی شهرستان ساوجبلاغ در پایان گفت: شهروندان محترم خواهشمندیم که اگر قرار است از شخصی یا مکانی خدمت دریافت کنند حتما این نکته را مدنظر داشته باشند که مکان صنفی مورد نظر داری پروانه کسب باشد و همیشه بین شخص خدمت دهنده و خدمت گیرنده یک قرارداد منعقد شود تا اگر خدایی ناکرده با مشکل مواجه شدند بتوانیم به صورت قانونی پیگیر مشکل در جهت رفع آن باشیم